1 Kasım 2013 Cuma

2014 Abiye Modelleri



2014 abiye modelleri
2014 yılına sayılı günler kaldı. Tüm moda markaları 2014 yılı için hazırlamış olduğu abiye modellerini defileler ile moda severlere tanıyor. Dünyaca ünlü moda haftalarında görücüye çıkan bu modeller, moda çevreleri tarafından tam not aldı. Bende bir çok defileyi inceleme şansı buldum ve beğendiğim modeller hakkında sizleri bilgilendirmeye karar verdim.


Bu senenin abiye modası kesinlikle şifon abiye modelleri diyebilirim, hem rahat hem şık . Özellikle yeşil renk şifon abiye modellerini vitrinlerde çok göreceğiz diyebilirim. Uzun abiye modellerinde ise, kat kat dökümler, pileli etekler ve uçları püsküllü hareketli detaylar oldukça fazla.

2014 kısa abiye modellerini ben çok sevdim, parlak taşlar ve tüller ile oluşturulmuş desenler 2014 kısa abiye modellerini oldukça şık göstermekte. Genel olarak benim söyleyeceklerim bu kadar. Tüm 2014 abiye modellerine göz atmak isteyenler aşağıda vermiş olduğum linki tıklayabilir.

http://www.abiyebudur.com/2013/11/2014-abiye-modelleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinizden Geleni Yazın..